Den perfekta formen


Det finns verkligen inga muggar som kan mäta sig med en tunn mugg. Jag tycker det är 100 gånger godare att dricka ur en mugg med tunn kant än ur en med en tjock kant. Det är så lätt hänt att man spiller om kanten är tjock. Älsklingen har en mugg med tunn kant som dessutom är lite vinklad utåt. HELT PERFEKT!





Hihii den är så gooood att dricka ur! :)


Och nu till alla som eventuellt känner sig lite besvikna för att ni förväntat er häftiga, ouppnåerliga bikinibilder och världens bästa tips på att på bästa sätt bli snyggast inför beach 2012:

Vem bryr sig?

Jag skiter fullständigt i hur ni kommer se ut inför beach 2012. Gå som en pinne. Gå som en köttbulle. Gå som du är. Vem bryr sig..?!

Personligen tänker jag fortsätta dricka onyttig oboy ur den fantastiska muggen och besöka gymmet när lusten faller på. För övrigt skiter jag fullständigt i beach 2012. Blir det något semestrande för min del så får det bli i mitt regniga men vackra, och älskade Skottland. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0