Delad uppmärksamhet


Åh!! Sitter och sneglar på olika charter-resor hos olika resebolag. Är verkligen resesugen :S Men men. Lär ju dröja innan jag lyckas locka med mig Mattias på en chartersemester :P Nåja, jag kan nöja mig med att få åka till Skottland så länge. Har kikat på några stugor där och det verkar så myyysigt :) Dock ligger det ju en bit in i framtiden. Det ska ju passa med semestrar och jobb och allt sånt så det är bara att hålla tummarna för att vi kommer iväg i sommar :)

Förutom att kika på charter-resor så sneglar jag även på Mumien 2 - återkomsten, som går på trean ikväll. Jag velade mellan den och New moon som visst gick på ettan av alla kanaler (??) förvånande, men tummen upp för svt (Y).

I morgon får vi besök av Vinbergsborna. De har bjudit in sig själva på lunch så då är det bara att ställa upp. Inte mer än rätt heller med tanke på den gudomligt goda maten vi fick av dem på nyår :thumbup: Blir nog lite bebysmys också om Leo är på humör. Det är rätt så bra att få besök, särskilt när Leo är med. Då absolut måste man städa för att lägenheten inte ska förvandlas till en dödsfälla för honom. Goodie. Att man måste städa alltså. Inte att lägenheten förvandlas till en dödsfälla.

Nåja. Ska nog överge bloggen för ikväll återgå till mumien 2 igen. De har nått oasen och alla de där små ondskefulla, massmördande pygméerna. Creepy. Fast det är inte ens hälften så äckligt som de förbaskade skalbaggarna. Uscha! De är det värsta på hela filmen. Likaså i första filmen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0