Dagen


Blev "typ" klar med textreflektionen igår. Har ändrat lite på den idag och kollat lite slarvfel och sånt, men usch vad det inte är bra! :( Texten påminner mer om ett referat än om en textreflektion. Det är någon sorts mystiskt kombo med textreflektion och referat. Nåja, det värsta som kan hända skulle väl vara att de skrattade åt mig. Och då kan jag ju alltid skratta jag med för det är ju ironiskt. Känns som om jag skriver sämre och sämre för varje gång, men utbildningen borde väl ändå ha den motsatta effekten? ¨
Nåja, grupperna som ska vara där är nog för snäll för att skratta åt den ändå så det är nog ingen fara. :)
Efter seminariet ska jag införskaffa nästa text inför nästa veckas seminarium samt hämta ut en bok. Tycker inte alls om att hämta ut böckerna på Vallåsbutiken. Det brukar ju fort och sådär så jag vet inte exakt vad det är, men jag tycker inte om att vara där inne. :S Jag tycker inte ens om att vara utanför butiken. Hahah :S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0