böcker


ZzzzZzzzz..
Jag måste verkligen sluta gå upp 6 när jag inte ska vara på skolan förrän 10. Brukar vara riktigt pigg mellan 6-8 och sen dalar det utför så när jag väl kommer till skolan vill jag bara gå och lägga mig igen. Inte okej.

Sitter och väntar på min grupp just nu. Visste att jag skulle komma lite tidigt p.g.a bussarna så jag passade på att rycka med mig min Voyager-bok. Tänkte det var dags för en repetition igen. Så nu blir det Voyager, sen trummornas dån, det flammande korset, snö och aska och sen är jag väl förberedd inför Som ett eko som jag fick av svärföräldrarna i julklapp :thumbup: har läst den typ 1-2 gånger förut på engelska men det ska bli roligt att läsa den på svenska med. Diana Gabaldons nyaste böcker i serien är betydligt mer avancerade än de första böckerna så det finns ju risk för att jag missar någon detalj om inte jag har den på svenska också. Nu har jag för övrigt alla böckerna i serien på svenska förutom en. Och den är helt omöjlig att få tag på (i alla fall om man är kräsen som jag och inte nöjer sig med pocket) :( tack och lov så har jag den på engelska i alla fall.


Ahhh, böcker.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0