Beslut


Har nästan bestämt mig nu för att söka en sommarskurs. Jag rotade runt lite på csn sida och lyckades hitta info om att man har rätt till csn även om man bara läser en 7.5 poängs kurs under sommaren, vilket känns lysande. Man får givetvis inte csn under hela sommaren men det hade jag inte förväntat mig heller. Huvudsaken är att jag har möjlighet att läsa den där underbara kursen (utan att bli helt pank på kuppen) :thumbup: om jag ens kommer in på den dvs. Har försökt hitta antagningsstatistik på den men lyckades inte hitta något. :S Försökte även ringa studie- och karriärvägledningen men det gick inte heller så bra. Den enda som inte var skriven som upptagen svarade inte. :question: Så det blir nog en sväng inom Q-huset idag innan föreläsningen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0