Bättre än skola


Blir så trött på skolan. I början blev jag taggad och insiprerad av kursintroduktionen, men när de började blanda in den kommande kursen också så försvann motivationen spårlöst. Ska vi på fullaste allvar gruppera oss och planera arbetet under nästa kurs redan nu?! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Och har ingen att vara med heller. Blläh! Läraren får väl placera mig i någon grupp sen, det kvittar. När man kommer ut i arbetslivet så ska man ju ändå kunna arbeta med vem som helst. Litteraturen under den nuvarande kursen visade sig dessutom vara oerhört utökad. Nu snackar vi inte dubbelt, snarare fyrdubbelt. Gaaah! :(

Men en positiv sak är att jag inte har någon introduktion på onsdag eftersom den var idag (precis som jag misstänkte). Så på onsdag är jag ledig. Fast så överdrivet ledig är jag inte för jag ska vara barnvakt, men ändå. Det är bättre än skola :)




Kommentarer
Postat av: ida

Haha kanske ett tecken på att du ska skola om dig och bli dagmamma?

2012-01-16 @ 19:17:44
Postat av: Elisabet

Hahah ja kanske det. Fast kanske inte ändå. Har ju fullt upp med Leo när han är här så hur skulle det gå om det var fem illbattingar till i ligan? :P

2012-01-17 @ 10:02:58
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0