Att spola en toalett


Jag anser att när man kommit så pass långt att man kan gå på toaletten själv, ja att det gått så långt att man rent av studerar på högskola, eller arbetar på en högskola, borde man klara av något så simplet som att spola toaletten efter sig. Det har hänt flera gånger att puckot som var på toaletten innan mig inte spolat efter sig. Något som bara förvärrar min fasa inför allmänna toaletter. Usch usch USCH! :thumbdown: Jag menar.. Det är ju inte särskilt svårt, det är ju inte direkt avancerad fysik. Eller kemi. Det är faktiskt enklare att spola en svensk toalett än att lyckats få en normal temperatur på vattnet i en dusch i Skottland. Så vad är folks proplem egentligen?? :question:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0