1 timme


Har just pratat i telefon i exakt en timme. På minuten alltså! Jag ringde upp 12:00 och vi la på 13:00. Tror inte jag varit med om det förut :P Ang. vem jag ringde så var det min gamla granne Jonte. Då och då har vi sporadiska långa samtal. Han, Susanne och Natta är de enda från "det förflutna" som jag verkligen har kontakt med fortfarande. Lite surt var det också för vi kom just fram till att både han och jag var i Jämtland under julen så vi hade ju faktiskt kunnat träffats då. Vi kom t.o.m. upp till Jämtland exakt samma dag. Synd bara att man inte visste det innan istället för 2½ vecka senare. :S

Idag har det varit plugg på skolan. Nu ligger den andra gruppmedlemmen hemma i feber så nu återstår det bara jag :bigeyes: Har även hunnit med lite tentaplugg på skolan. Tänkte fortsätta men det här hemma men först blir det lunch, "gammal" lasagne står på menyn. Försöker uppbåda en aptit men jag känner bara för att gå och lägga mig i badkaret.




Kommentarer
Postat av: Natta

Du är saknad här uppe. =( <3

2012-01-09 @ 21:36:20
Postat av: Elisabet

Du får komma ner o hälsa på! :D :D Det lär nämligen dröja ett tag innan jag åker upp till Jämtland igen :( i sommar så ska jag utomlands och nästa jul ska ju firas här nere så jag kommer nog inte upp förrän nästa år :S

2012-01-10 @ 12:39:03
URL: http://elajsans.blogg.se/
Postat av: Natta

ja jag får ta och göra det=)

2012-01-10 @ 15:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0