Vilket ryck!


Wow vilket ryck jag gjort! Måste nog påstå att jag är lite imponerad av mig själv. För ca 1½ timme sedan hade jag kommit halvvägs och nu är jag i princip klar med min textreflektion. Jag har dock lite småputs på den kvar men det får bli senare. Jag skulle kunna lämna in den som den är nu men jag vill nog piffa till den lite först. En sista justering blir det i morgon på bibblan för vi har ju inte wordprogrammet här hemma så då får det bli slutputsning då. Måste verkligen skaffa word snart, synd bara att det är så dyrt. Det är så himla många program jag vill ha till datorn. Vill ha adobeprogrammen, i alla fall Indesign, photoshop och ett tredje program som jag inte ens kommer ihåg vad det heter. Allra helst vill jag nog ha Indesign, jag vill t.o.m. hellre ha InDesign än word. Kanske ska ta och investera i det snart..?




Vill ha! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0