Som vanligt..


Har jag inte alls följt dagens planering.
Jag har inte pluggat (än) och jag har inte ens varit på skolan. Är så vansinnigt trött så jag gick och la mig igen och sov till typ halv 12 :bigeyes: Sen dess har jag kikat på Glee och ringt specsavers. Är ju så senil att jag glömde vilken tid, samt vilken dag jag skulle dit och dessutom kunde jag inte hitta lappen jag skrev upp det på. Men jag ska i alla fall dit på måndag. Vilket är lite knepigt för jag har visst en föreläsning då men jag minns att när jag ringde och bokade tiden förra veckan så var jag glad att de valt en dag som jag inte hade föreläsning på. Tokigt. :question:


Hahah, Glee är bra roligt ibland:

- Today is your lucky day. Auntie snake just arrived on the bitchtown express.

Nåja, nu är  det slutfjantat för en stund. Nu SKA jag plugga. På riktigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0