Spooky


I morse när jag just hade duschat och kom ut från badrummet så hörde jag en dov smäll/krasch eller vad jag ska kalla det innifrån sovrummet. Jag misstänkte att Maya varit i farten och ropade på henne. Och mycket riktigt, hon kom från sovrummet så jag antog att hon försökt bryta sig in i garderoben eller nåt. Men när jag kom in i sovrummet så var garderobsdörrarna helt stängda men när jag vände mig om så upptäckte jag att en Harry Potterbok låg på golvet med sidorna neråt, ungefär som i min "fina" paint illustration.


Jag fattar inte hur den kunde ramlat ur bokhyllan och att det inte hördes tydligare eftersom nivån under där böckerna står sticker ut lite så det borde ha smällt både när den nuddade där och när den föll i golvet. Och att den ens landade på det viset?? :question: Mycket konstigt. Och nej, Maya brukar sällan vara i bokhyllan och de få gånger hon faktiskt hoppar upp i den så gör hon det aldrig på den nivå där böckerna står, så jag tror inte det var hon som knuffade ner den. Å andra sidan hoppas jag ju att det var hon som gjorde det för någon annan förklaring finns det ju inte. :bigeyes:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0