Sovrummet - en farlig plats


När jag sover så brukar jag ligga en liten bit ner i sängen för att kunna sträcka på armarna uppåt ovanför huvudet, jag tycker det är mysigt/skönt att sova så. Igår hade jag råkat lägga mig för långt upp i sängen utan att jag var medveten om det. Jag skräckte på mig för att lägga mig till rätta och råkade dänga in huvudet i väggen. Det resulterade i ett "AJ"! Från min sida. Mattias mummlade till i sömnen och vände sig om snabbt som blixten för att hålla om mig, han vände sig så snabbt att jag först trodde att jag råkat väcka honom. Men när han skulle lägga armen om mig så låg vi fortfortfarande underligt så han råkade köra in sin armbåge i mitt huvud, det resulterade i ytterligare ett "aj!" följt av en massa fnissningar. Haha, vad tokigt det kan bli. Men jag sov gott i alla fall. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0