Söndagsångest x 3000


Gaah! Söndag!! Buhhu!! :thumbdown: Söndagsångesten började redan igår innan jag gick och la mig. Usch! :( Känns som om den här helgen har gått mega fort! Inte okej.

För överigt är ledigheten slut för min del, även om det är helg. För idag ska jag försöka få ordning på den fjärde textreflektionen. Vi har ju seminarium på den på tisdag, och egentligen ska man ju inte behöva plugga under helgen men jag ser ingen annan utväg för jag tror inte jag hinner skriva allt i morgon. Tack och lov började jag ju redan i fredags så jag har ju kommit en liten (dock väldigt liten) bit på vägen. Problemet är bara att motivationen ligger i botten. Verkligen botten, underjorden, så det lär nog bli skrivande ikväll då själva skrivblockaded vanligtvis lättar. Kan ju ändå ta sovmorgon i morrn så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0