Söndag


Blev visst sovmorgon idag med. Usch. Eller, det är ju oerhört skönt att sova länge, men det är inte särskilt bra för att försöka skapa riktiga sömnrutiner. Men men. Idag var jag på city gross en sväng och investerade en mindre förmögenhet i mat. Vi planerade nämligen en matlista för hela veckan så slipper man gå runt och fundera på vad man ska laga för mat. Goodie. Dock hittade jag inte allt så det blir lite shopping i mitten på veckan med.

Förutom handlingen har jag faktiskt pluggat, kors i taket! Har börjat med den kommande veckans textreflektion. Upptäckte att jag hade kopierat en massa kapitel i onödan för vi skulle inte ens ha dem till textreflektionen utan det visade sig att de kapitel vi faktiskt skulle ha behöver jag inte ens kopiera eftersom jag äger hela boken.


Nåja, det är en del sidor som ska läsas och det är väl inte den mest lättlästa engelskan heller så då är det bra att börja lite tidigare, lär ju inte bli mycket skrivande eller läsande i morgon för då har jag först föreläsning och sen sticker jag till Falkenberg för att göra en synundersökning samt shoppa lite nya brillor så jag slipper plåga ögonen med linser hela tiden. Goodie. Passar nog även på att hälsa på systeryster en sväng när jag ändå är i krokarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0