Som om inte DET var illa nog


Så visade det sig att vår tredje gruppmedlem inte skulle hinna till skolan inför seminariet. Tack och lov var jag genialisk och förutseende så jag hade redan strukturerat upp så att vi delade upp hennes delar mellan oss två som kunde vara med. :) Men nu till det som faktiskt rubriken egentligen syftade till: Läraren hade inte fått in vår rapport. Gaaah! :bigeyes: Jag som skrev värsta gnälliga inlägget om "att hålla deadlines" förra veckan och sen visar det sig att min grupp inte ens gjort det själv. Dock blev vi alla chockade för den ska tydligen vara mailad till honom men den hade på något underligt vis inte gått fram, men gruppen som skulle opponera på oss hade i alla fall fått vårt arbete så det var ju bra.

Den här dagen har hitills varit motsträvig och kantad och hemskheter. Jag hoppas innerligt inte det håller i sig till morgondagen för då ska jag ge mig in i aktieträsket och officiellt bli fondsparare. Fick något innfall i fredags och tyckte det kunde vara en bra/"kul" idé, men om det fortsätter såhär så är jag väl luspank innan helgen. Nåja, nog om det. Efter seminariet blev det lite möte inom projektgruppen och sen hem igen. I morgon kör vi igång igen. Har hur mycket som helst att göra så det här kommer bli en lååång och tung vecka. En sån där vecka som man bara drar upp axlarna och plågar sig fram tills det plötsligt är helg och eländet är slut. :) Inte för att projektet inte är kul, jag tycker det är både kul och spännande. :) Det är bara det att det hela är så stort. Och läskigt. Och mycket, på något vis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0