SOM OM INTE DET VAR ILLA NOG!!?!?!?!???


När jag hämtat älsklingen så var det dags att laga mat. Potatisen hade jag redan påbörjat innan jag åkte och hämtade honom. Den lyckades jag därmed koka sönder.

Sen var det dags att göra stuvning till den misslyckade potatisen. Stuvningen brände jag, TROTS att jag stod vid spisen?!?! :question:

I ett desperat försök att få bort den brända smaken så tänkte jag dränka in maten i kryddor, så jag fyllde på med ännu mer salt, ännu mer peppar och hel uppsjö med dill. Eller rättare sagt vad jag trodde var dill men det visade sig vara persilja.


Min.dag.suger.




Kommentarer
Postat av: Helena

Skickar över en kram. Känns som du behöver det idag!

2012-02-27 @ 23:15:39
Postat av: Elisabet

Tack det behövde jag verkligen. Håller tummarna för att den här dagen ska bli bättre. :)

2012-02-28 @ 07:42:55
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0