Skeptisk


Jag känner mig smått skeptiskt och undrar om jag ska våga mig ut genom dörren idag. Men jag misstänker att oturen håller i sig. För det första jag gjorde i morse när jag stigit ur sängen var att lyckas riva ner min plattång och en ljusstake som vi har på en byrå i hallen. Vet inte hur det gick med plattången men ljusgrejen som har glasdelar gick förvånansvärt nog inte sönder så det kanske betyder att oturen har vänt? :) För hade jag haft otur så hade väl glaset gått sönder i en miljon delar varav jag skulle fått hälften av dem i ögat, eller nåt.

Idag är det projektarbete som gäller heeeeela dagen lång. Faktum är att det är det som gäller heeela veckan lång. Och egentligen kan jag ju faktiskt sträcka ut på det och säga att det räcker resten av terminen, för det gör det ju faktiskt. Alldeles i början på juni avslutas kursen, men innan dess kommer det ordnas en mässa och vi kommer ha uppsjöar med seminarier.

Nåja, nu blir det frulle. Slits mellan optimism och pessimism, har jag lite tur kanske jag inte sätter mackan i halsen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0