Presentkort och projekt


Har letat som en galning men kan inte hitta mitt presentkort som jag har på specsavers. Det försvann i slutet av förra veckan. Hade legat i min väska jättelänge och jag tänkte inte på det, men när jag skulle använda det hos optikern så var det plötsligt borta :( Nu är mina brillor klara så jag får hämta ut dem om jag vill men kan ju inte göra det innan jag hittar det fördömda presentkortet. Känns så dumt att lägga ut 1000 kronor som egentligen inte behöver lägga ut. Och om det slutar med att jag inte hittar presentkortet och får betala ändå så lär det ju dyka upp efter att jag hämtat ut glasögonen, det är så typiskt. Om det blir så, så tänker jag minsann köpa slipade solbrillor för de pengarna.

Idag är det två föreläsningar på skolan, känner mig inte helt motiverad men det kan nog bli intressant att höra om projektbiten eftersom det känns som om projekten nu står uppe på en kulle och sakta rullar mot startkanten. Och den startkanten är ett brant stup så när projektet väl börjat rulla nerför där är det bäst att vi kan hålla takten med dem. Men innan dess blir det frulle.

Jag trodde jag hade slutat med de här, men nej. De lär nog fortsätta dyka upp :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0