Pirr i magen


Kollade just skolmailen och såg att jag nu fått svar från personalstrategen. Hon har lämnat mitt CV till chefen för ledning och styrning., hihih, kul att veta att det i alla fall når framåt :) Fick även tips att höra av mig till lite olika förvaltningar och bolag så nu blir det nästa steg :) Ska bara fila ihop ett nytt personligt brev också för att matcha mitt nya CV. Haha, får nästan lite pirr i magen för jag tycker det är så roligt, haha :)

Morgonen spenderas framför datorn, har ju kommit ett nytt avsnitt av Vampire Diaries. Utmärkt start på dagen. Sen bär det av mot skolan för slutfix på textreflektionen och sedan seminarium, sen är det äntligen helg. Tihihihii! :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0