McJacob


Hmpf. Skulle laga till en sen lunch i form av makaroner. Det gick ju sådär. Ställde ju kastrullen på plattan men glömde visst att vrida på den. Typiskt.

Egentligen skulle jag varit på skolan idag, dagens föreläsare är så himla rolig, haha :D Dock visade det sig att vi redan varit på just den här föreläsningen förut så då gjorde han om den och improviserade lite men jag kände att eftersom jag redan varit på originalföreläsningen så kan jag lika gärna åka hem. Dessutom stod jag inte ut med stolarna i den salen, helt sjukt obekväma. Mot slutet kunde jag inte ens fokusera på vad han sa för att stolen var så obekväm. Nästa gång det är föreläsning i den salen så ska jag minsann ta med mig en kudde att sitta på!

Ang. rubriken så är den kopplad till dagens föreläsning. Likaså följande citat:

"Vi är alla grisar"

"Folk fokuserar på hamburgarna och sen kommer mackorna in"

"Jag ska skriva in ett ord i er hjärna"


Nu är ju citaten så klart tagna ur sitt sammang, vi diskuterade nämligen bland annat omvärldsbevakning och konsekvensen av dålig eller obefintlig omvärldsbevakning samt nischning och dual marketing med mera. Men men. Roligt var det i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0