Lite allmänt sådär..


Aaah! Slumrade till på soffan i en timme, underbart! Känner mig avsevärt piggare nu, vilket jag inte kan säga om Maya. Hon låg och snarkade vid halv 6 i morse och ligger fortfarande kvar på samma ställe. Stackars lillfisen är trött idag.

Strax bär det av in mot stan, ska på bibblan och lämna tillbaka en bok samt ägna mig åt lite minishopping. Om jag hittar något dvs. Ska inte vara där särskilt länge, hade tänkt infinna mig på skolan vid 12 för slutputs på textreflektionen. Seminariet börjar vid 13. Sen återstår det två föreläsningar i morgon och sedan är kursen slut. Wihoo! Har ingen aning om hur det gått med textreflektionerna för vi har inte fått någon feedback än så jag vet inte om jag måste göra om någon av dem men det återstår att se. Tänka sig att kursen är officiellt slut i morrnkväll. Jösses. Då återstår "bara" den megastora projektkursen, C-uppsatsen samt praktiken. Sen är jag klar. Omg! :) Härom dagen velade jag jättemycket och tänkte att jag gått helt fel utbildning, att det här är ingenting för mig. Men någon nytta kommer jag nog ha av det. Känns så dumt att hoppa av när man tagit sig så här långt och en tjusig högskole examen på CV är ju aldrig fel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0