Kom nu kvällen!


Åååh! Kan det inte bli kväll snart så jag kan gå och lägga mig?! :( Är sjukt trött.

Blev inte alls lika mycket gjort idag som igår men vi blev ändå i princip färdiga med projektplanen. Tycker det var ganska bra jobbat ändå att på två dagar, ca 7 timmar totalt (tror jag), åstakomma en projektplan på strax över 8'000 tecken. Det som återstår är lite kontrolläsning samt förberedelse inför presentation men jag orkar seriöst inte göra mer idag :tired: Dessutom kan jag inte ens kontrolläsa idag ändå för jag har skrivit så himla mycket i rapporten och blir blind av min egen text eftersom mitt huvud redan bestämt sig för vad det står och att det är rättstavat. Så i morgon ska jag göra ett försök att kika på det. Samt klocka mig själv inför presentationen.

Har för övrigt äntligen fått arslet ur vagnen och pratat med studenthälsan. Hon tyckte jag skulle boka in en tid med läkaren så han får träffa mig och inte bara pratar över telefon. Inte för att jag ser vad det gör för skillnad, mer än att det kostar min en massa pengar alltså. Men men, ska dit i morgon så då får vi se vad som händer. Dvs om jag ska börja med medicinen igen eller om jag ska fortsätta utan.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0