Jamen jaha


Vaknade runt 05:40 av mig själv. Kändes rätt skönt att vakna till och inse att "yesssss, jag kan sova någon timme till".. Hmpf! Det var ju lättare sagt än gjort. Är alldeles för pigg för att kunna somna om. Men har inte direkt något att göra heller. Hade tänkt städa lite idag men bara för att jag inte kan sova så behöver jag ju inte väcka grannarna.


Ang. projektet så har det löst sig. Jag fick vara med i den andra gruppen. LÄTTNAD! :thumbup: Och jag tror det kan bli riktigt kul, nu står vi ju verkligen inför en "äkta/riktigt" uppgift och inte någon gammal eller fejk som någon annan redan löst. Det är vårt uppdrag att lösa det så bra och proffsigt vi kan. Spännande :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0