jagkanintesova.se


Ååh, drygt! Går inte att sova. Och ja, jag är medveten om att jag inte kommer somna när jag sitter framför datorn heller. Men tankarna snurrar runt som tornados inne i huvudet så då var det bara att gå upp och försöka glömma bort det hela. Kan dock inte släppa tankarna på ett brev ang. projektarbetet som jag tänkt skriva. Skulle egentligen skriva och skicka det i morgon men jag tänker så intensivt på det och har redan börjat dikta ihop meningar så då är det ju lika bra att kliva upp och skriva skiten så jag kan få ut det ur huvudet sen.

Är för övrigt lite nervös inför morgondagen. Har ju föreläsning till 11, och direkt efter föreläsningen ska jag bege mig till Falkenberg, jag vet att jag egentligen kan vägen dit, problemet är bara att jag inte minns vägen..? Alltså, inte till Falkenberg, det är ju motorväg hela vägen. Men jag är lite osäker på hur jag ska ta mig in till stan, håller tummarna för att minnet kickar igång lagomt tills jag är där för jag har inte tid att köra allför mycket fel eftersom jag ska vara hos optikern vid 12. Uscha vad pank jag kommer bli i morgon. :bigeyes:

Nåja.. Kanske ska ta och skriva det där brevet då så min hjärna lugnar ner sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0