Invigning


Lyckades somna förvånansvärt fort igår trots att jag inbillat mig att huset skulle brinna ner. Tur att det bara är inbillning.

Just nu sitter jag och inviger mina nya brillor. Hade linser på mig igår så kunde inte göra det då. Måste nog säga att det känns kanske konstigt. Dessa är ju helt anpassade efter mina ögon, mer anpassade än vad ens linserna är så jag ser ju som en hök! Jag ser allt, känns det som. Och då jag inte är helt van vid det så blir jag en smula yr av min plötsligt goda syn. Ett tag tyckte jag t.o.m. det såg ut som att soffan var sned, inte sned som i att den stod snett på golvet, utan sned som i att den lutade jättemycket framåt. Haha, så är det ju så klart inte, bara min hjärna som tycker det är roligt att busa lite. Nu blir det frulle och sedan plugg eller städning., beror lite på när älsklingen vaknar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0