Freiiiiiiiiidaaaag :)


Äntligen fredag, tihii! :thumbup:

9:30 ska jag på projekthandledning på skolan och efter det ska vi i gruppen spåna lite på en projektplan. Lär nog pallra mig till skolan avsevärt tidigare för det är seriöst isgator ute. Uscha! :(

Sen ska jag även göra ett sista försök att hitta det fördömda presentkortet. Det MÅSTE ligga här hemma, hos Ida och Mice eller i bilen men det tycks inte vilja dyka upp. Det finns typ 0,00001% chans att det ligger på specsavers med, jag har ytterst svårt att tro att det ligger där men jag ska ändå ringa och fråga. Jag kan ju faktiskt ha lagt ner presentkortet i påsen jag lämnade tillbaka glasögonen i, you never know.

Nu är det tvagning på G och sedan frulle. Vid halv 8-8 nångång ska läkaren från vårdcentralen ringa. Kan inte påstå att jag ser fram emot det. Jag pratade ju lite med dem igår och efter det samtalet var jag på ett uselt humör ända tills älsklingen kom hem. Ville bara ligga i sängen och inte göra något alls. Helst sova. Ironiskt nog gick det inte att sova men jag låg och läste i lite mer än en timme i stället och sedan filosoferade jag den andra timmen. Kom dock inte fram till något vettigt alls.
Måste verkligen ta ett snack med den andra läkaren, den på skolan. Det var nog alldeles för tidigt för att sluta med pillren, typiskt :S






Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Förvånande att du tycks ha slarvat bort presentkortet^^ Man ska använda sånt så snabbt som möjligt så slipper man tappa bort det!

2012-02-17 @ 07:32:58
URL: http://strudel.blogg.se/
Postat av: Elisabet

haha I know! Men jag hade det ju i början på förra veckan men förra torsdagen var det plötsligt borta, trots att jag bara haft det i väskan i typ 1½ vecka :S

2012-02-17 @ 17:27:29
URL: http://elajsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0