Frågetecken


Tror jag lyckats skrapa ihop någon sorts presentation och opponering. Känner mig dock inte särskilt motiverad inför morgondagen. :tired: Hade hellre stannat hemma och badat hela dagen, och spelat sims typ. Hehe :)

Så i morgon blir det som sagt skola. Tror inte vi kommer hinna med så mycket grupparbete efter seminariet för de andra har nog annat för sig, jag hoppas dock vi hinner klämma in ett litet möte i alla fall så vi kan organisera upp det hela igen. Kändes som man hade all koll i världen i tisdags men har plötsligt förvändlats till ett frågetecken.
Det kan förvisso också bero på det faktum att jag suttit framför datorn i typ 3½ timme i sträck och börjar känna mig lite sliten. Så nu blir det bye bye datorn och hej hej till min bästa vän, sängen. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0