Försenad


Gaaah! Rapporten som min grupp ska opponera på har inte blivit mailad än. Grrr! :mad: Det var deadline för strax över en timme sedan och jag har då fortfarande inte sett röken av den. Tycker det är oansvarigt! Om den inte kommer snart så blir jag riktigt sur, man ska ju liksom hinna läsa igenom den ordentligt och reflektera över innehållet och skriva ihop en någorlunda opposition, och eftersom seminariet är på måndag så är det egentligen bara den här dagen vi har på oss för man ska INTE behöva sitta med det under helgen. Grrr!! De sätter ju en deadline av en anledning och inte för att det är roligt. Jag hoppas innerligt att läraren tar in sådant i sin betygsbedömning sen. Vi har trots allt pluggat i 1½ år nu, ALLA vet vad en deadline är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0