En kortis


Jag har visst inte bloggat något idag. Och det blir inget imponerande inlägg nu heller. Är sjukt trött. Kom just innanför dörren efter att ha spenderat eftermiddan och kvällen i Göteborg. :) I morgon ska jag eventuellt köra en sväng till Helsingborg och gå på Väla. Ska bli intressant att se om jag klarar av att köra dit ensam utan att få panik. Har bara varit i Helsingborg en gång förut. Men som sagt. Beror lite på hur morgondagen ser ut och om jag ens har lust att göra det. Har ju dessutom en opponering att skriva eftersom det blev så sent beslutat igår hur det skulle bli på måndag så jag hade varken ork eller lust att hålla på med det på kvällen. Så det får bli i morgon det med. Nu blir det sängen, finaly! :thumbup:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0