En dröm


I natt drömde jag att det var krig. Det var människor, utomjordningar och ett mellanting mellan lik och skelett. Människorna var chanslösa och för att ha en chans mot utomjordningarna bestämde jag mig för att låta likskeletten ta över. Jag var egentligen likskelettens naturliga ledare men för att kunna ta min plats som ledare var jag tvungen att förvandlas. Så det kom en massa "onda" likskelett och skulle döda mig, och jag lät dem. Det var ytterst obehagligt. Men så snart jag blivit ett likskelett så fick jag sitta på en tron och styra över de andra skeletten och försöka komma på hur vi skulle klara oss mot utomjordningarna. Vi bodde tydligen på ett område som fanns högt ovanför jorden och var tvugna att strålas ner från vårt palats för att om vi hoppade rakt ner skulle vi dö. Sen minns jag inte så mycket mer. Men jag är ganska säker på att drömmen härstammar lite från Skyrim, haha. I alla fall likskeletten för de var väldigt lika en sort i Skyrim som kallas för Draugr. Inte direkt mina favoriter, haha :S











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0