Elisabet är en flitig flicka..


Hon kan både sy och sticka.. Eller hur den där dikten nu gick. Dock är det inte mina bästa områden. Men jag har faktiskt varit lite flitig idag. Har diskat och suttit med textreflektionen, har faktiskt kommit halvvägs nu. Har även passat på att skicka iväg CV och studieintyg till kommunen för att tigga lite jobb. Håller tummarna för att de behöver hjälp, vore så roligt att få pröva vingarna lite och inte bara hänga i skolan. Det blir mer verkligt om man kommer ut på marknaden. :)

Nåja, nu är det färdigpausat. Textreflektionen skriver ju inte sig själv. Dessutom har jag lovat mig själv att jag får bada när den är färdigskriven så nu får jag göra ett ryck så jag kan mysa ner mig i badkaret med en bra bok sen. Tihii :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0