Done and done

Jahopp. Då var man hemma igen och seminariet var avklarat. Kan inte påstå att jag var särskilt aktiv. Min aktivitet pendlade nånstans ungefär mellan 0-0.5%. Jag nickade faktiskt medhållande ibland.

Orkade inte engagera mig mer, börjar tackla av nu under eftermiddagen dessutom är jag yr igen. Det är helt ofattbart hur klen jag blivit..?! När jag gick på gymnasiet pendlade jag mellan jobb och skola. En månad hade jag antingen jobb eller skola varje dag under hela månaden, och vissa dagar hade jag båda delarna. Visst var det kämpigt, och efter den månaden vart jag helt jäkla slut och tappade orken och lusten till att göra något alls, men jag har inte ens varit hälften så aktiv den senaste månaden men känner mig ändå helt slut ibland. Dåligt. :S

Nåja. Nu inleder jag fredagsmys med Maya. Älsklingen ska jag hämta på jobbet lite senare så vi får klara oss utan honom så länge.

I morgon blir det kalas. Läskigt värre! En kompis till Mattias fyller 25 så vi ska till Oskarström och fira henne. Jag håller tummarna för att det inte kommer vara alltför mycket folk men jag misstänker att det bara är naiva förhoppningar. Jag lär ju inte känna en enda person som kommer vara där förutom Mattias. Läskigt. Men men, det får jag oroa mig för i morgon. Ikväll blir det fredagsmys som jag tänker toppa med att unna mig själv en atarax. Egentligen skulle jag inte ta dem längre utan köra på propavan (igen) i stället så jag får sova ordentligt, men jag tror jag kan ha användning för Ataraxens biverkningar inför morgondagen, kan ju i alla fall intala mig det.




Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Bara att inse att du är äldre nu än i gymnasiet^^

2012-02-03 @ 18:51:36
URL: http://strudel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0