Det nya msn


Wordfeud är verkligen det nya msn. En del verkar inte ens bry sig i att spela utan bryr sig bara om att ragga upp folk. Jag blir så förbaskad. Äcklad!! :mad: Hade en som jag spelade med som ställde massor med frågor, nu snackar vi riktigt personliga frågor, inte bara uteseende utan även typ frågor om barn och framtidsönskiningar och sånt där. Som om en wordfeudfrämling har något med det att göra.

Fattar inte varför folk ska hålla på, kan de inte bara spela ett spel, och om de är så förbannat  trött på sin fru och sitt liv kan de väl göra något åt det i stället för att försöka ragga upp någon som är halva deras ålder. Usch!




Jag menar.. Som om jag skulle finna det intressant?! Även om jag inte hade pojkvän så skulle jag fortfarnade finna det hela motbjudande. Folk borde skämmas över hur de håller på. Och det är inte första gången heller. För snart två år sedan började en arbetskompis till min mamma hålla på och dumma sig. Trots att han är gift och har flera barn. Och att jag känner hans fru. Jag tycker om hans fru! Nu är det iofs ett tag sedan han höll på för jag sa till på skarpen tillslut men det ska ju egentligen inte ens behövas. Jag tror faktiskt jag skäms över hela jävla mänskligheten när folk håller på sådär! :mad:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0