Dancing queen


Gaaah!  Jag blir galen på denna trötthet! :bigeyes: Hade som vanligt seriösa problem med att somna igår men tillslut gick det. Klev upp 05:30 i morse för att hänga med älsklingen till jobbet så att jag får ha bilen idag. När jag kom hem så tänkte jag vila en halv timme - timme för klockan var ju bara strax efter 6. Problemet var bara att jag somnade inte förrän nångång efter 8 och vaknade inte ens när alarmet ringde vid nio. Telefonen låg liksom 30-40 centimeter från örat men det hjälpte visst inte. Tack och lov hade jag ställt ett till alarm en timme senare för att vara på den säkra sidan att jag inte missar mötet med mina klasskompisar idag. Men när jag vaknade vid tio var det med nöd och näppe jag lyckades skaka liv i mig själv. Grrr. :S Dessutom känner jag mig som en annorlunda människa från dag till dag. Misstänker att jag har hormoner som dansar salsa i kroppen eller nåt. Det ska de minsann lägga av med! :mad:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0