Blodet droppar


Lyckades hugga mig själv med en köttkniv idag. Var nästan klar med middagen och skulle bara hälla i lite passerade tomater och försökte öppna den dumma förpackningen med kniven och råkade i stället hugga till mig i fingret. Fy tusan vad det blödde! :bigeyes: Gjorde inte så ont just när det hände, lite, det gjorde mest ont när kniven tog stopp för den stötte i nageln vid nagelbandet, men blev ändå ett hack i nageln. Uscha. Nu gör det i alla fall rejält ont. Blää! :(

Förutom blodbad i köket har jag varit på skolan idag. Jag och en annan tjej i gruppen satt på skolan i nästan fyra timmar i sträck och arbetade med projektplanen, tyckte vi var ganska duktig och kom en bra bit på vägen. Så i morgon ska vi försöka vara lika effektiva så vi blir klara snabbt och kan förbereda vår presentation. Seminariet blev flyttat från fredagen till måndagen så tack vare det fick ju en hel dag till på oss att plugga. Utmärkt. :)

Kvällen har bestått av mys i soffan framför teven samtidigt som jag och älsklingen avnjöt varsin semla efter maten. Nu ska jag strax mysa ner mig i sängen och försvinna in i huset vid världens ände med tjuven Althalus och resten av gänget :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0