Still here

 
Kors i taket. Kan inte minnas sist jag inte bloggade på så här många dagar. Nåja, jag lever. True story. 
 
Vi har varit helt 100% lediga idag, utan några måsten (bortsett från klassiska söndags-måsten, typ tvätta). Men vi har inte behövt gå utanför dörren en enda gång idag. Underbart :thumbup: Och lika bra är väl det för det är ändå dåligt väder här. I stället har vi roat oss med att slå in lite julklappar och jag har fått arslet ur vagnen och snickrat ihop en liten koja åt katterna, så nu kan jag med gott samvete tvinga åtminstone en av dem vara ute. Ska väl samla ork och göra en till någon gång framöver för även om båda katterna skulla rymmas i lådan så skulle de aldrig få för sig att dela, finns inte mycket vänskap mellan Maya och Tusse. Kojan är för övrigt "noggrannt" isolerad med sågspån och tidningspapper. Sen utanpå isoleringen klädde jag in hela kojan i en fleecefilt och avslutningvis rullades kojan in i en svart sopsäck för att det inte ska ta in en massa fukt. Så nåde den katt som kanske får för sig att skita, kräkas eller på annat vis besudla kojan.
 
Nåja, det var det. Det var ganska jobbigt att stå och såga och bebisen protesterade med jämna mellanrum. På tal om bebisar.. Idag är det bara 30 dagar kvar till bf. Sjukt. :bigeyes: Kanske dags att packa väskan snart? Leo föddes ju 3 veckor för tidigt så jag får ju förlika mig med att bebiser faktiskt kan komma för tidigt också. Fast det ska ju inte vår göra så klart, den ska minsann stanna i magen till 11 januari har jag bestämt, alternativt 10 januari på kvällen/natten. Tidigare än så har jag inte tid med. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0