Som på beställning

 
Man kan nästan tro att det var någon som beställde vinter lagom till 1 december. De senaste veckorna har det alltid varit runt 7 grader på morgonen, ibland har det hoppat ner till 5 men det har inte varit särskilt ofta. Nu är det helt plötsligt -6 grader?! Och marken är misstänksamt vit. Det är förvisso bara frost (tror jag, har inga glasögon på mig) men det är väl bara en tidsfråga innan snön kommer. Nåja, det får den väl göra, jag gillar snö. Vad jag däremot inte tycker om är is. Och det skulle inte förvåna mig om det är jättehalt ute idag nu när det är minusgrader, luftfuktigheten här är ju på 2 miljoner procent känns det som ibland. :bigeyes:
 
Nåja, nog om det, kanske ska ta och väcka min kära sambo och inleda några försök att arrangera en frukost. Är vansinnigt sugen på te för halsen är helt skogstokig. Hade en hosta från helvetet när jag gick upp i morse, väckte troligtvis halva bostadsområdet. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0