Sjuklingar

 
God jul! Och här har vi två sjuklingar. De små missarna tycks ha drabbats av någon luftrörsgrej. :( Tusse verkar ha det ganska lindrigt, vetetusan om han ens är sjuk men Maya lär ju smitta honom. Maya däremot är det definitivt något knas med. Hon nyser på tok för ofta. Kan vara någon liten snuva, kan vara värre. :( Det började igår så nu ska vi ge det några dagar och se om hennes egna immunförsvar kan ta hand om det och om inte så blir det en tripp till veterinären. Hej då kära Canon sx 50 hs. :thumbdown: 
 
Jag inleder julen med att bara försöka fördriva tid. Är så himla hungrig men får inte äta förrän vid 9 som tidigast p.g.a levaxinet. :( Och ja, det är sjukt dåligt av mig att gnälla över att behöva vänta en timme på att få frukost när hundratals svältande människor mördades i Syrien igår. Mina perspektiv är helt sneda. Precis som alla andras. :bigeyes:
 
 


Kommentarer
Postat av: ida

Hm vad skumt för Melo verkar också vara lite dålig och nyser en del. (Han nös rakt i ansiktet på mig när jag låg och sov, inte okej)

Svar: Huvva.. Och Maya låg i vår säng och nös en massa i natt. Fast jag tror inte hon har någon feber för bortsett från att hon mjauar lite annorunda så är hon i princip som vanligt och hon både äter o dricker bra.
Elisabet

2012-12-24 @ 08:37:19
URL: http://elajsans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0