Potatistjuven

Tusse stjäl inte bara kött och fisk, han tar potatis också. Kattskrälle!
 
 
Ääääntligen är det helg! :D Idag har vi varit riktigt duktiga och kommit en bit så jag känner mig inte gråtfärdig längre ang. C-uppsatsen som jag gjorde i onsdags. Visst är det fortfarande nervöst, vi har måndag och tisdag på oss och när vi går hem på tisdag så ska den i princip vara klar. Helt jäkla sjukt. Men men. Helst ska vi bli klara på måndagen för vi hade tänkt ägna tisdagen åt att korrläsa den. Frivilliga korrläsare mottages med öppna armar för övrigt. 
 
Jag har just parkerat mig framför datorn men ska snart mysa ner mig i soffan och kika på senaste avsnittet av Vampire diaries. Ska dock slänga ihop något mellanmål också. Och ta lite vitaminer. Har börjat glömma dem igen, inte okej. Levaxinet däremot, det glömmer jag aldrig men det visade sig ändå att mina värden inte var bra längre så nu har dosen höjts - IGEN. Och eftersom tabletterna jag har hemma ligger på lägsta dosen som finns så måste jag ta 4 tabletter varje morgon nu, buhuu! :thumbdown: Nåja, mellanmål och mysa i soffan var det. Utmärkt! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0