Otacksam och gnällig

 
Åååh! Jag vill inte! :( Vill bara vara hemma och sova. Börjar ha mer förståelse för programansvariges antydan om att jag kanske inte orkar med det här hela vägen. Det börjar seriöst bli jobbigt. :( Och inte blir det bättre av att förkylningen hängt med i en vecka och inte verkar ha några planer på att ge med sig. Bläh! Blir dessutom irriterad över så himla många småsaker. Som kurslitteraturen till exempel, blir skitförbannad för att jag måste släpa de där förbannade böckerna fram och tillbaka till skolan varenda jäkla dag. :mad: Okej om det var en, eller kanske två böcker, men under de senaste 2-3 veckorna har det rört sig om 10-13 böcker. :thumbdown: Idag har jag tur och ska endast släpa med mig 5 böcker, men det blir nog så tungt ändå. Grr! Skitgrejer! Skulle aldrig ha köpt någon bok för då hade jag sluppit den här skiten nu! Jaja, gnällinlägg, det finns folk som har det betydligt värre än mina små i-landsproblem. Jag ska vara tacksam att jag ens kan gå i skolan, men just nu känner jag mig inte särskilt tacksam. Jag vill bara sova. 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0