Onsdag

 
Alltså jag har verkligen svårt att förlika mig med att kliva upp vid 5. Inte för att jag är mer död än levande - förvånansvärt nog så är jag faktiskt inte det, men för att det bara inte känns rätt. :bigeyes: Fast så kan man ju så klart inte resonera när man har jobb eller skola. Eller barn för den delen. 27 dagar kvar till BF. Och ja, jag böjar känna mig smått nervös (skräckslagen),  haha, men det ska nog gå bra. :)
 
Idag är det skola som gäller (som vanligt). Först C-uppsatsgrejs. Sen en grupphandledning i två timmar kring C-uppsatsen och sedan mer C-uppsats. Plus att jag ska sälja av lite kurslitteratur idag. Goodie. Fast jag kan inte påstå att jag är särskilt förtjust i tanken, snacka om att man går back på böcker. När jag köpte böckerna kostade de tillsammans strax över 740 kronor och av den summan ska jag få (ta) 450 kronor. Böckerna ser dessutom i princip nya ut, det är bara en man kan se att man bläddrat i den men resten är som nya. Men men, Hellre 450 kronor i handen än 3 böcker jag aldrig kommer läsa i bokhyllan. :P
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0