Något jag inte kommer sakna

Alltså något jag inte kommer sakna med graviditeten är drömmarna. Eller nu när jag tänker efter så lär jag ju inte sakna något alls. Men men, angående drömmarna:
 
Jag har en tendens att drömma mycket, och ofta även komma ihåg det jag drömmer men nu börjar jag seriöst tröttna på att drömma att jag har en massa pojkvänner. Jag har en, min kära sambo, och mer än så vill jag absolut inte ha. Men min hjärna tycker ändå att det är skitkul att drömma en massa idiotsaker. Som i natt till exempel, orkar inte gå igenom hela drömmen men nattens dröm involverade huvudsakligen följande:
 
Jordens eventuella undergång
3 pojkvänner (Mattias, en klasskompis samt Gordon Ramsay) :question: 
Tjejen i Resident evil 
Rudsjö
En danstävling
Samt en MYCKET underlig väg för att ta skydd för jordens undergång (inte nog med att vägen dit var knäpp, den enda som behövde gå igenom den var tjejen ur resident evil, vi andra behövde bara titta på). 
 
Drömmarna är jätteknasiga och ändå vaknar jag och tror att det kanske har varit på riktigt..?! Sjukt störigt. 
 
Nåja, det var det. Om några timmar ska jag bege mig iväg till årets sista kontroll hos mvc. Min barnmorska är på semester så jag ska få träffa någon ny idag, känns nästan lite läskigt men det ska väl gå bra. 
 
Sen kan jag även meddela att vadslagningen angående bebisens kön samt födelse är i gång nu. Och vad får vinnaren?: Äran. Och kanske lite bebismys :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0