Morgonstart

 
Tack Tusse! Tack så jääävla mycket!! Det är verkligen INTE roligt att inleda morgonen med att stå och torka kattskit. Men det är väl hans sätt att säga "så går det när man är borta hela dan". Jäkla skitkatt! Kattlådan var liksom kliniskt ren men den dög minsann inte. :thumbdown: Så idag kan han ju bara fetglömma att han får vara inne medan vi är borta.
 
Angående att vara borta så var det en trevlig julafton. Vi var betydligt fler personer än vad jag är van vid men det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Vid närmare eftertanke var det inte jobbigt alls. :) Däremot var det en smula jobbigt att komma hem så sent. Jag kom i säng vid halv 2 i natt och sen tog det en stund innan jag kunde somna. Är liksom van att lägga mig vid 21- tiden så redan vid midnatt var jag sjukt övertrött.
 
Idag ska vi åter en sväng till Oskarström. :) Och sen i morgon börjar allvaret igen. Då är det dags att infinna sig i skolan och fortsätta med C-uppsatsen. Inga hemska ord i hela världen kan beskriva hur det känns. ;( (Och givetvis inga bra ord heller)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0