mkv-konst och åldrad risifrutti

Det här med att skapa människor är verkligen sjukt energikrävande. La mig på soffan strax efter mitt förra inlägg och slocknade direkt och sov i en timme. Så underbart skönt. Fast jag längtar efter att klara av en hel dag utan att längta efter en tupplur. Undrar hur många år det kommer dröja innan jag når tid? :bigeyes:
 
Tänka sig att det bara är 16 dagar kvar till BF. Och jag kommer aldrig att träffa min klass igen. Alltså, jag lär ju träffa någon enstaka, till exempel i samband med opponeringen (om jag nu kan gå på den). Men I övrigt så är det verkligen tack och good bye. Känns underligt att snart i princip vara klar med skolan. Jag har förvisso praktiken kvar men den terminen kommer ju inte spenderas särskilt mycket i skolan. Inte i jämförelse med den här. Jag och Filip har ju nästan bott inne på media. 
 
Klassisk mkv-konst. Gällande de lärare vi mestadels haft:
 
 
Översättning:
Veronica lärde oss att tänka (inte förstå)
Lena lärde oss att skriva
Lennart lärde oss att fel kan vara rätt ändå
Frippe (Fredrik) Lärde oss: cool!
Knoll lärde oss att det finns en värld utanför skolan
Matts lärrde osss attt dett ärr coollt attt stavva medd tvvå konnsonnanntterr ochh norrdiskk döddssmmettall
Vad vi tog med oss: Allt funkar med två knappar uppknäppta!  
Tack Jonas Myrstrand /Framtiden (3:an)
 
Sen har ju även medias arga kylskåpslapp:
 
 
Det stod en hel hög med gamla (smutsiga) matlådor uppe på kylskåpet efter sagda rensning. Jag och Filip tröttnade på det tillslut och slängde allihop. Så, så går det när man inte kan städa efter sig. (A)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0