Hårda dagar

Haha jösses vad bakvänd man är ibland. Idag har varit den lugnaste dagen på.. Jaa, länge! Faktum är att vi har bara strosat omkring här hemma och ordnat med lite disk och tvätt. Vi har inte ens veckohandlat än! Men det gjorde ändå oss så trötta att både jag och min kära sambo kröp ner i sängen och vilade en stund. Jag tjuvstartade och låg i 30 minuter före honom men ändå. Haha. Så kan det gå. :) Vi ska dock ge oss iväg snart och ta itu med shoppingen. Ärligt talat känns det lite motigt, jag hade mycket hellre legat kvar i sängen.
 
Nu är det för övrigt två dagar som återstår. Om två dagar ska C-uppsatsen vara klar i ett första utkast som ska lämnas till handledare för en sista granskning. Och då börjar min jul-ledighet. Känns inte katastrof längre att det bara är två dagar kvar, tvärtom! Jag kan nästan se ljuset på tunneln, herregud, jag kommer liksom vara ledig några dagar den här veckan! :thumbup: Den 19e ska C-uppsatsen finnas hos vår handledare. Vi kommer sen få feedback på den och under mellandagarna blir det den sista finputsningen på uppsatsen innan den lämnas till examinatorn den 3 januari. Läskigt. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0