Hårbollen

 
Hmm.. Har städat, "diskat" (dvs plockat ur diskmaskinen :P ), tvättat och dammsugit idag. Nu såhär i efterhand känner jag att jag kanske skulle valt bort något för jösses vad trött jag blev nu. :tired:  Sen gick det även åt en del energi till att bli förbannad på katterna för att de envisas med att håra ner soffan. Gjorde några halvhjärtade försök att få bort det men kan inte påstå att jag lyckades. Men men, är bättre än innan i alla fall, "Tusses" hörna är ju inte orange längre i alla fall. Och mitt i ilskan beslutade jag mig för att spraya ner soffan med ättika. Mohahaaa! Ska bli kul att se om de fortfarande tycker det är mysigt att ligga i den
 
Nackdelen är att det luktar ättika här hemma nu. Och jag är ju inte så sugen på att vädra lägenheten mitt i vintern.. Men kanske ska våga mig på ett försök i alla fall. Värmen ingår ju ändå i hyran, hehehe (A) :P
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0