Gossip Girl

 
Aaah, C-uppsatsen är inlämnad. Nu blir det inget pill på den förrän efter jul. UNDERBART! :thumbup:
Firade det hela med att köpa pulvervåfflor - ja höjden av lathet!  Jag vet mycket väl hur man gör vanliga våfflor, och det går mycket fort, men pulvervåfflor går helt enkelt liiite snabbare. Har dock inte gjort några våfflor så egentligen var det helt onödigt. 
 
Nåja, när jag kom hem sneglade jag på Gossip Girl. Det visade sig visst vara sista avsnittet. Alltså VERKLIGEN sista avsnittet. Var inte helt förberedd på det. Trodde att serien skulle ha säsongsuppehåll med tanke på hur förra avsnittet slutade men icke. Nu kommer det inga fler avsnitt och hela världen vet vem Gossip Girl var. Verkar som om många inte riktigt vet hur de ska hantera nyheten och gå vidare med att serien är slut. Personligen känner jag mig likgiltig. Och trött. Jaha, vi har fått veta vem Gossip Girl är. Vem bryr sig om det när C-uppsatsen är "typ" klar. :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0