Föråldrad

 
Gaaah! Känns nästan som om det är midnatt eller nåt. :tired: Släpade mig upp ur sängen klockan 5 i morse. Och jag ska upp 5 i morgon också. :( Faktum är att jag ska gå upp 5 resten av veckan. Bläh! :thumbdown: Måste göra mig helt klar tills älsklingen ska iväg på jobbet för när jag lämnat av honom där åker jag nu mera direkt till skolan. Så i morse infann jag mi inne på media vid 07:20. Kändes inte riktigt rätt att vara där så tidigt. Huvva! Men men, det är så himla onödigt att åka hem bara för att vara hemma i typ 15-20 minuter så därför har vi börjat ses tidigare - igen. 
 
Efter skolan idag kom Mice med flera in till Halmstad. Det blev shopping av en julklapp och sedan åkte vi hem till oss där vi bjöd på en mumsig middag. Känns att jag traskat runt på stan idag också. Usch, längtar tills i morgon när det bara är att åka hem och faktiskt vara hemma. :) Börjar få sån värk lite överallt så det känns mest bara besvärligt att göra saker. Idag hade jag problem med att ens ta mig ur baksätet på Idas och Mices bil :question: Jag hade väl suttit där i 30-40 minuter och när det var dags att kliva ur kom kroppen med rejäla protester. Känns som om jag åldrats med 1000 år den senaste månaden. :bigeyes:
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0