En dröm

Drömmarna fortsätter att välla in. Den senaste tiden har jag dock haft svårare för att minnas dem men nattens dröm fastnade visst i artkivet:
 
I natt drömde att jag, Mattias, Ida, Mice, Leo och Cola bodde i Rudsjö. Vi gick igenom gamla lådor där som tillhörde Ida och Mice och hittade rester från när Leo var liten. Det var inte kläder eller saker utan det var en kropp. Jag och Mattias fick låna den - en pytteliten bebiskropp som hade skapats när Leo växt upp och blivit större. Den var bara lite större än mina handflator. Den var super liten och mega söt. Den fick liv och blev en riktig bebis och vi skulle ta hand om den i väntan på att vår egen skulle komma. Men den var sjukt bossig. Inte för att den kunde prata men den kommunicerade genom telepati och lät mig förstå att bebisens ord var lag. Bebisen växte upp lite och förvandlades till ett minirådjur, ett litet kid som verkligen var pyttelitet och sprang omkring i skogen utanför stugan. Plötsligt var vi i lägenheten här hemma och jag stirrade på mig själv i hallspegeln för jag hade fått kort platina blont hår. 
 
Ja.. Vad ska man säga om den drömmen? Haha xD
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0