Advent

 
Jaha, då var det första advent. Jag sitter här hemma och tar igen mig efter omständiga gardinbyten. Det är minsann lika svårt som det ser ut/låter att byta gardiner i ett fönster som är megalångt samtidigt som man har störig foglossning. Nåja, nu är det gjort så nu väntar jag på att sambon ska komma hem igen. Han är iväg och undersöker lite barnkläder hos en arbetskompis. Tanken var egentligen att jag också skulle följa med men det fanns det inte tid till eftersom vi ska hinna städa, tvätta, julpynta och gå på julskyltning/julmarknad samt veckohandla idag. Men men, jag litar på hans omdöme även om han själv inte gör det. :) Dock rör jag inte julpyntet förrän han kommit hem igen för det känns ju lite roligare att göra det tillsammans. :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0